dimarts, 1 de novembre del 2016

Llibre: Les chemises, de Ryuichiro Shimazaki

Fa uns dies la publicitat de Google va aconsellar-me el llibre Les chemises de Ryuichiro Shimazaki, publicat per éditions de saxe. Justament en aquest moment em trobava enmig del procés de confecció d'una camisa -la meua primera camisa- d'estil segle XIX. Després de dubtar una mica, vaig acabar comprant-lo, pensant que em podria ser útil a l'hora de tenir alguna informació més a l'hora de fer la camisa. I que m'agrada molt dur camises.



El llibre conté patrons a mida real per a 26 models de camisa de diferents estils. Les fotos són de bona qualitat i els models són elegants i de tendència. M'agrada especialment l'esquema, detallat i precís que explica l'ordre per muntar una camisa, així com les instruccions per planxar-les.

A la pàgina d'Amazon he vist que molts lectors es queixen que la mida dels patrons és justa -com dir petita- per a la talla marcada. Però és cert que l'autor indica que pot ser que calgui modificar-los per adaptar-los a la morfologia de la persona en qüestió. Ja us ho diré quan face una camisa del llibre...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada